Utilizarea altor instrucţiuni de ciclare pentru parcurgerea vectorilor

1) Să se afişeze elementele unui vector până la prima valoare nulă. Dacă nu există nici un 0, se vor afişa toate numerele şi mesajul „Nici un element nul”. Exemplu: Date de intrare: numar elemente=5, numere 3 6 8 0 2 3 Date de ieşire 3 6 8.
2) Se introduc n numere reprezentând punctajele obţinute la un concurs. Să se afişeze primele k punctaje mai mari decât o valoare b, necesară calificării la o etapă superioară. Dacă nu sunt suficienţi concurenţi care să fi obţinut punctaj peste b, să se afişeze şi mesajul „Candidati insuficienti”. Exemplu: Date de intrare n=3 punctaje: 45 23 78 k=2 b=50 Date de ieşire 78.
3) Se introduc un număr par de numere. Să se adune câte două numere consecutive şi să se afişeze sumele obţinute. Exemplu: Date de intrare: numar elemente: 6, numere 5 4 3 6 5 5 Date de ieşire 9 9 10.
4) Se introduc pe rând n caractere. Să se afişeze pe ce poziţie apare prima dată caracterul spaţiu. Exemplu: Date de intrare n=10 caractere i n f o c l u b 7 Date de ieşire 5.
5) Căpitanul Jack O'Neel se află pe o navă spaţială. Nava are lungimea de n camere şi lăţimea de o cameră. El se află în camera numărul 1. În fiecare cameră se află un dispozitiv de teleportare. Acest dispozitiv te poate teleporta într-o altă cameră din cele n. Să se spună dacă O'Neel poate ajunge în camera h. Date de intrare: Pe prima linie numărul n şi numărul h. Pe a doua linie sunt n numere, fiecare număr indică în ce cameră îl transmite pe Jack O'Neel teleportorul din acea cameră. Date de ieşire: Dacă O'Neel poate ajunge în camera h se va printa "DA" şi camerele prin care a trecut. Dacă nu poate ajunge în camera h să se printeze "NU". Obs: Dacă O'Neel trece de două ori prin aceeaşi cameră, acesta nu mai încearcă să ajungă în camera h şi se va printa "NU". Exemple: Date de intrare: n=5 h=4 teleportari: 2 3 4 1 3 Date de ieşire:
DA 1 2 3 4 Date de intrare: n=4 h=4 teleportari:1 2 3 4 date de ieşire: NU (www.contaminare.ro)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Deplasarea elementelor unui vector

Alt set de probleme

Obiecte cu care lucreaza algoritmii